Organisaties
WDeals
Mijn WD

Poll

Heeft u belangstelling voor een WD café?

Nee
Twijfel

Ledenvergadering met bedrijfsbezoek Boon Food Group en Makro - 16 mei 2019

16 mei 2019
Hierbij nodigen wij u uit voor twee bedrijfsbezoeken met uitgebreide rondleidingen bij Boon Food Group en Makro op 16 mei in Dordrecht. De bedrijfsbezoeken zullen gecombineerd worden met de jaarlijkse ledenvergadering.

Boon Food Group is een familiebedrijf dat sinds 1888 bestaat. Vanuit het hoofdkantoor en distributiecentrum Dordrecht leveren zij elke dag met behulp van het eigen vrachtwagenpark het complete assortiment aan Boon’s en MCD Supermarkten. Tijdens het bedrijfsbezoek maken we kennis met dit bedrijf, de enorme opslaghallen en haar bedrijfsfilosofie.

De eerste Makro-vestiging opende de deuren op 31 oktober 1968 in Amsterdam. Makro introduceerde daarmee een voor die tijd unieke winkelformule, speciaal voor de professionele klant. De zelfbedieningsgroothandel was geboren. In de afgelopen jaren is Makro uitgegroeid van Horeca Food-groothandel tot one-stop-shop voor heel ondernemend Nederland. Tijdens de rondleiding voor en achter de schermen maken we kennis met het brede assortiment afgestemd op de bedrijfsmatige behoeften van de klanten. Met hun quote “Your Success is our business” willen ze u dat graag laten zien en toelichten.

Het programma voor deze middag ziet er als volgt uit:
15.15  uur Ontvangst bij Boon Food Group, Saffier 300-302. U kunt uw auto bij de Makro parkeren. Graag hiervoor links achterin het parkeerterrein gebruiken.

15.30 uur  Welkom door de voorzitter van de WD, Jacob Klink en aansluitend presentatie en rondleiding door Maarten van Dijk, directeur Supply Chain van Boon Food Group.

16.30 uur Ledenvergadering bij de Makro.

17.00 uur Presentatie door Gerjan Roos, vestigingsdirecteur Makro en rondleiding langs de afdelingen en achter de schermen.  Vervolgens netwerken onder het genot van een hapje en een drankje.

U kunt zich voor deze middag aanmelden via onderstaande inschrijfknop

Download hier de vergaderstukken voor de ledenvergadering
Word document
Word document 44,50 KB